Via de onderstaande link staat uitgelegd hoe je een administratie van een andere eigenaar naar OAMKB zet:


https://www.exact.com/nl/support-blog/exact-online/een-administratie-verplaatsen-middels-de-overdracht-wizard/



Daarna krijgen wij binnen OAMKB een mailing. Deze staat in "mijn exact Communicatie". Zodra de administratie binnen het OAMKB Portaal zal deze worden doorberekend. Als het begin van de maand is maakt het niet zoveel uit wanneer je de administratie overzet, of je moet natuurlijk pas volgende maand aan de slag gaan.


LET OP!  De licentie van de klant zal moeten worden opgezegd (mits hij verder geen andere administraties in account heeft). In de overdrachtwizzard zal hier naar worden gevraagd. Vergeet je dit dan zal de licentie gewoon worden gefactureerd. 



Let op! Bij de overdrachtswizard wordt gevraagd of je een bestaande administratie wil overschrijven. Doorgaans willen we dat niet, alleen als erom gevraagd wordt om dezelfde administratie over te schrijven.


Om de overdracht soepel te laten verlopen hebben wij nodig:


* naam van de klant


* overdrachtsdatum


* activatie code


* naam en email adres van de klant die toegang moet krijgen


* of dit de 6,- euro of de 16,- euro per maand toegang moet zijn: 16,- is met facturatie.


LET OP: wanneer een klant alleen toegang wil geven, maar zelf de licentie houdt, dan log je in de accountancy module onder een andere administratie in. Vervolgens zoek je op administratie overzicht en zoek je de betreffende administratie op. Hierna klik je op ¨rechten toekennen¨ en voegt de betreffende kantoorgebruiker toe aan de klant.