1. open de administratie

2. klik op onderhoud

3. dan rechtsboven op gebruikers

4. voeg de kantoorgebruiker toe.


Let op: je kunt op verschillende manieren gebruikers toevoegen aan een administratie in Exact. Bij een licentie van een klant, dus niet onze eigen licentie, kan het alleen op deze manier.


Let op: de administratie is zichtbaar in de portal van OAMKB zodra de klant dit in zijn omgeving heeft aangegeven. Het duurt echter 24 uur voordat in ¨mijn Exact communicatie¨ de naam verschijnt. Dan klik je eerst op ¨realiseren¨ en kun je de kantoorgebruiker toevoegen.


Als je niet de kantoorgebruiker ziet op deze manier, dan is de status: wachten op het definitief maken van de samenwerking want op de achtergrond wordt er gewerkt met verschillende databases en duurt het 24 uur voordat de kantoorgebruiker kan worden toegevoegd. De status van overdracht zie je door pijl naar de beneden bij de naam van de klant te klikken in Exact en dan op onderhoude en dan staat rechtsonder de status, zie bijgaand screenshot.