Er zijn 3 mogelijkheden:

1. de administratie permanent opzeggen

2. de administratie archiveren

3. de administratie overdragen aan een andere licentie



1. Als de administratie permanent verwijderd moet worden dan :

> zorg dat je in de OAMKB template staan

> klik op de pijl naar beneden

> klik op ¨alle opties¨

> zoek de administratie op

> open de administratie door op de naam te klikken

> klik eerst op ¨bewerken¨

> klik dan op ¨verwijderen¨


Hierna moet je het aantal abonnementen nog eens handmatig verwijderen:

> klik op je gebruikersnaam

> kies voor Mijn Exact Online

> klik op ¨mijn Abonnement¨

> klik op ¨Abonnementen beheren¨

> pas het aantal financiele administraties aan


2. Wil je de administratie nog in kunnen zien? Kies dan voor ¨archiveren¨, de kosten zijn 1,- per maand.


3. Als de administratie is overgedragen aan een andere licentie, dan kun je pas als de administratie overdracht is geaccepteerd, de dag erna, het OAMKB abonnement aanpassen.

Dat doe je door:

> klik op je gebruikersnaam

> kies voor Mijn Exact Online

> klik op ¨mijn Abonnement¨

> klik op ¨Abonnementen beheren¨

> pas het aantal financiele administraties aan



Let op: als de melding komt dat de digitale brievenbus verwijderd moet worden, dan ga je naar ijn Exact Online¨ en verwijder je:

- de digitale brievenbussen, als dat niet gaat dan zet je de einddatum op gisteren

- verwijder ook de email adressen die onderaan bij de digitale brievenbus staan.


Verwijderen gebeurt door te klikken op ¨bewerken¨ en dan op ¨verwijderen¨