FAQ Algemeen

Default solution folder, feel free to edit or delete it.

Werkwijze support desk
Dit is de dagelijkse gang van zaken op de ICT Support desk van OAMKB: 1. open support.oamkb.nl vanuit Lastpass 2. wijs de niet toegewezen tickets toe ...
Ma, 19 Nov, 2018 at 2:04 PM
Support desks softwareleveranciers
Yuki: ticket aanmaken op support.yuki.nl Exact online (EOL): login op Exact en kies rechtsboven voor Help-Exact support of bel: +31850511031 Fiscaal Gemak...
Di, 13 Nov, 2018 at 9:53 AM
ICT bemanning
Bereikbaarheid Hidde, Tim en Michiel maandag; 9:00 tot 17:00 Tim dinsdag: 9:00 tot 17.00 Freddy woensdag: 9:00 tot 17:Freddy donderdag: 9:00 tot 17:00 F...
Wo, 21 Nov, 2018 at 2:42 PM
Maandelijkse kosten doorbelasting
ICT Item kosten: de Stichting heeft geen winstoogmerk, dat betekent dat vaste kosten zoals portal kosten, vaste licentiekosten per jaar, accountantskosten, ...
Wo, 20 Feb, 2019 at 1:01 PM
Email instellen in Outlook
Om je email adres in Outlook in te stellen is het belangrijk dat je de juiste server gegevens invoert. Je kunt zowel een IMAP als POP 3 account stellen ...
Do, 10 Nov, 2016 at 6:27 PM
Wifi HNK
HNK Publiek- welkombijede
Ma, 15 Okt, 2018 at 9:25 AM
Exact 2 staps verificatie voor support desk OAMKB
Op kantoor in Ede ligt de ICT telefoon  (06 - 25 17 89 56) . Hier staat de authenticator op. Als je inlogt in Exact hebt je de authenticatiecode nodig. Als ...
Ma, 1 Apr, 2019 at 11:51 AM
Doorberekeningen ICT support kosten
De support desk zet wijzigingen in aantallen in deze sheet op de drive: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1_XDJbsIgK52aFOoqUi4USB1Ek3RuK9IaaMm0o88SJeg/...
Wo, 21 Nov, 2018 at 12:49 PM
Hoe zie ik snel het laatste antwoord op een ticket in Freshdesk?
Als een klant heeft gereageerd staat er een blauw veld boven de ticket: Klant heeft gereageerd schuif met de muis naar de zin eronder en de reactie van de ...
Di, 22 Jan, 2019 at 8:55 AM