FAQ Fiscaal gemak

Primaccount, Fiscaal Manager start niet - is niet zichtbaar
Dit komt regelmatig voor. Je klikt op Fiscaal manager maar deze start niet op.  Fiscaal manager is namelijk wel gestart, echter je ziet geen venster...
Di, 11 Apr, 2017 at 10:43 AM
Support helpdesk Fiscaal Gemak Unit4
Als je vragen hebt over Fiscaal Gemak kunnen deze telefonisch gesteld worden via: Telefoonnummer: 088-2472472  serienummer 82600034 of 82601368 ...
Do, 6 Jul, 2017 at 11:40 AM
Importeren losse aangifte vanuit primaccount in Fiscaal Gemak
Importeren is mogelijk. Zie instructies hieronder voor de hotfix voor primaccount die dit mogelijk maakt Echter niet alle gegevens kunnen gemigreerd worden...
Do, 30 Mrt, 2017 at 8:51 AM
Gebruiker Fiscaal gemak verwijderen
Om een gebruiker te verwijderen in Fiscaal gemak mag de gebruiker niet gekoppeld zijn aan een hoofdgroep. Je moet dus of de eigenaar van de hoofdgroep a...
Do, 13 Sep, 2018 at 10:18 AM
Wat moet ik doen nadat ik een nieuw beconnummer heb ontvangen?
Na dat je een nieuw beconnummer hebt ontvangen hoef je zelf niks te doen behave een ticket te maken met de melding dat je een nieuw beconnummer hebt zodat d...
Wo, 27 Feb, 2019 at 11:58 AM
SBU worden niet teruggemeld vanuit Belastingdienst
Elk jaar moeten de beconnummers een machtiging aanvragen zodat het certificaat van OAMKB de SBU´s kan ophalen. SBU= Service Bericht Uitstelregeling. Dit bet...
Do, 20 Dec, 2018 at 5:05 PM
Hoe maak ik een gebruiker aan in Fiscaal Gemak?
Er zijn 2 omgevingen van Fiscaal gemak. https://unit4.fiscaalgemak.nl dit zijn oude partners in de gemigreerde omgeving en  https://app.fiscaalgemak.n...
Do, 7 Feb, 2019 at 2:58 PM
Hoe wijzig ik het beconnummer bij een reeks klanten in Fiscaal Gemak?
> kies dashboard cliënten  > rechtsbovenaan naast vakje "nieuwe cliënt" heb je drie puntjes = selectiemodus voor mutaties; > selecteer ...
Wo, 27 Mrt, 2019 at 10:39 AM